Szczegółowy opis szkolenia

Szkolenia w ramach Akademii realizowane są w trzech modułach:

I. Moduł szkoleń językowych – 80 godzin;

II. Moduł szkoleń zawodowych – 80 godzin;

III. Doradztwo zawodowe – 4 godziny indywidualnego spotkania z uczestnikiem.

Opis modułów

I. Szkolenia językowe

Po kursie zyskasz umiejętność swobodnej komunikacji z klientami w codziennej pracy w jednym z dwóch języków: angielskim lub niemieckim. Na każdym poziomie nauczania będziesz posługiwał się słownictwem i terminologią potrzebną w sprzedaży i obsłudze klienta. Kurs prowadzony będzie przez profesjonalnych lektorów, zatrudnionych w renomowanej szkole językowej.

II. Szkolenia zawodowe

1. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna

Dzięki szkoleniu zyskasz umiejętności sprzedażowe, zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i telefonicznych z klientem. Poznasz techniki i narzędzia do rozpoznawania i rozwijania potrzeb klienta oraz dowiesz się, jak skutecznie prezentować oferowane rozwiązania.  

2. Profesjonalna obsługa klienta

Na szkoleniu poznasz skuteczne zachowania werbalne i niewerbalne, niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Całą część teoretyczną przećwiczysz w praktyce za pomocą ćwiczeń, rozwijających poznane umiejętności. Dodatkowo dowiesz się, jak pracować z tzw. „trudnym klientem” oraz co zrobić, aby określone zachowania w kontaktach z klientami wpływały pozytywnie na wizerunek firmy.

Uwaga, oba szkolenia oparte są na licencji brytyjskiej firmy Huthwaite International, która posiada 30-letnie doświadczenie w zakresie badań nad efektywnością zachowań w procesie sprzedaży i obsługi klienta.  

3. Autoprezentacja

Po szkoleniu znacznie podniesiesz osobiste umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów biznesowych z wykorzystaniem materiałów prezentacyjnych (m.in.: foldery, slajdy, dokumenty) oraz podniesiesz efektywność prezentacji w procesie sprzedaży.  

4. Asertywność i zarządzanie sobą w czasie

Podczas szkolenia dowiesz się, jak planować i terminowo realizować swoje cele. Poznasz narzędzia do planowania czasu oraz techniki efektywnego działania w sytuacji presji czasu. Nauczysz się także ustalać priorytety oraz stosować asertywne zachowania.  

5. Marketing internetowy

Na szkoleniu zapoznasz się z wiedzą oraz przećwiczysz umiejętności dotyczące skutecznych działań marketingowych w internecie, czyli umiejętności planowania i realizacji kampanii e-marketingu z użyciem reklamy i PR. Dodatkowo poznasz narzędzia aktywnego poszukiwania klienta w internecie oraz sposoby dotarcia do niego różnymi drogami komunikacyjnymi - strona internetowa wraz z pozycjonowaniem, sprzedaż w internecie (e-commerce z użyciem porównywarek cenowych). Na szkoleniu zaplanujesz również promocję siebie i swojego wizerunku poprzez blogi, fora i portale społecznościowe.

III. Doradztwo zawodowe  

Podczas spotkań z profesjonalnym doradcą zawodowym uzyskasz wsparcie Twojej ścieżki rozwojowej w miejscu pracy oraz poza nim. Dodatkowo zyskasz świadomość swoich mocnych i słabych stron, abyś mógł wykorzystać je efektywnie w procesie automotywacji.

Metodologia szkoleń

Cykl szkoleń jest prowadzony dla małych grup, umożliwiających każdemu uczestnikowi kontakt z trenerem i uzyskanie informacji zwrotnej, dotyczącej postępów w nauce. Poszczególne moduły zawierają część teoretyczną, ale przede wszystkim nacisk jest położony na część praktyczną. Uczestnicy mają możliwość wykonywania licznych ćwiczeń, omawiania przykładów, odgrywania ról, prowadzenia dyskusji.

ABY ZAPISAĆ SIĘ, KLIKNIJ

wersja do drukuwersja do druku